Generare cerere pentru incheierea contractului de distributie

Serviciul presupune executarea operatiei de generare a cererii pentru incheierea contractului de distributie pentru fiecare loc de consum, pe care furnizorul de energie electrica are obligatia de a o transmite catre operatorul de retea in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data primirii notificarii de incetare a vechiului contract sau de la data semnarii contractului de furnizare a energiei electrice in cazul contractelor noi, incheiate pentru locurile de consum la care nu a existat contract de furnizare a energiei electrice pana la data respectiva.

Documentul se genereaza automat pe datelor existente in sistemul nostru si se transmite catre furnizor, prin email, sub forma unui fisier PDF. Furnizorul va utiliza documentul dupa cum considera de cuviinta. Astfel dupa semnarea acestuia, il va putea transmite direct catre operatorul de retea sau poate incarca in sistemul nostru copia scanata a acestuia, urmand ca sistemul sa transmita documentul catre operatorul de retea si catre consumator in cel mai scurt timp, oferind dovada depunerii documentului.

Cererea se va genera intotdeauna numai pentru un singur loc de consum si numai prin utilizarea link-ului pe care furnizorul il primeste in email. Utilizarea repetata a link-ului va genera un nou document de fiecare data.

Serviciul se factureaza in prima zi lucratoare a lunii urmatoare. Factura va contine detalierea datei, orei si IP-ului de la care s-a solicitat generarea documentului.


ANEXA la contractul de prestatii servicii nr. ... din ......

privind generarea de documente pe baza datelor existente in platforma

Art.1. BENEFICIARUL are posibilitatea de a utiliza oricand si de cate ori doreste documente generate prin intermediul platformei http://licitatii.furnizorenergie.ro, prin accesarea link-urilor marcate distinct in acest scop.

Art.2. Fiecare document generat, se va transmite prin email BENEFICIARULUI in format PDF.

Art.3. Pentru fiecare document generat BENEFICARUL va achita suma de 1 (unu) leu, fara TVA, indiferent de numarul de documente identice create.

Art.4. Pentru fiecare document primit email, PRESTATORUL poate decide daca asigura si sistemul de preluare si transmitere a documentelor generate si semnate de catre BENEFICIAR in vederea utilizarii acestora in procesele necesare sau corelate semnarii contractelor de furnizare cu consumatorii pentru care s-a organizat o licitatie. In acest sens, fiecare email trimis va contine instructiunile necesare.

Art.5. Nu se vor considera documente de plata, acele documente primite din partea PRESTATORULUI care au deja semnatura consumatorului (contracte de furnizare, conditiile generale de furnizare, notificarile de incetare a vechilor contracte, etc.).

Art.6. PRESTATORUL va emite cate o factura catre BENEFICAR la fiecare 50 (cincizeci) de documente emise.

Art.7. La data rezilierii contractului de prestatii servicii incheiat, PRESTATORUL va emite factura corespunzatoare numarului de documente generate de BENEFICIAR, ramase nefacturate.

Costul operatiei este de: 1,00 lei+TVA/document generat

<< INAPOI LA LISTA DE SERVICII SUPLIMENTARE