Transmiterea notificarilor si gestionarea documentelor premergatoare inceperii furnizarii

Avand in vedere numeroasele complicatii care pot apare la transmiterea notificarilor pentru rezilierea vechilor contracte de furnizare ale consumatorilor pe care reusiti sa-i preluati, va propunem serviciul de transmitere a notificarilor si de urmarire a executarii documentelor pana la inceperea contractului.
 
Astfel:
  1. Accesati: http://licitatii.furnizorenergie.ro/notificari/, si, dupa introducerea CUI-ului apartiand consumatorului, veti putea sa
    1. Selectati pentru a fi adaugat documentul semnat de client
    2. Selectati vechiul furnizor
    3. Selectati operatorul de retea
    4. Selectati noul furnizor
    5. Trimiteti notificarea
    6. Adaugati numarul de inregistrare a notificarii conform inregistrarii dvs.
    7. Transmiteti notificarea
  2. Sistemul nostru, pe baza selectiilor dvs. va face transmiterea documentului  adaugat de dvs. dupa cum urmeaza:
    1. Prin email catre:
      1. Vechiul furnizor - insotit de textul corespunzator prezentat in timpul completarii formularului
      2. Operatorul de retea - insotit de textul corespunzator prezentat in timpul completarii formularului
      3. Noul furnizor - insotit de textul corespunzator prezentat in timpul completarii formularului
        NOTA: Toate emailurile se transmit de la adresa [CUICLIENT]@furnizorenergie.ro, astfel incat orice raspuns trimis prin email sa ajunga la consumator prin intermediul sistemului nostru.
    2. Prin fax catre:
      1. Vechiul furnizor
      2. Operatorul de retea
  3. Dupa efectuarea acestor operatii, sistemul nostru va transmite catre consumator, automat, numarul de inregistrare alocat de dvs. (introdus anterior) , prin care se confirma (conform Ordinului ANRE nr.16/2014) inregistrarea solicitarii consumatorului
  4. In sistem se vor salva data transmiterii notificarii ca fiind data si ora la care s-a apasat butonul de trimitere a notificarii
  5. Totodata catre dvs. se va trimite un email care contine un link pentru transmiterea cererii pentru incheierea contractului de distributie pentru fiecare notificare in parte. Prin accesarea link-ului primit in email, veti putea:
    1. Sa transmiteti cererea pentru contractul de distributie completand in formular, in functie de necesitatile impuse de situatie:
      1. Documentul PDF care contine cererea pentru incheierea contractului de distributie
      2. Copia ATR/CR (daca exista)
      3. Copia actului care atesta identitatea clientului (CUI)
      4. Copia actelor care atesta dreptul de utilizare a locurilor de consum
      5. Copia actelor care atesta dreptul de proprietate
      6. Sa transmiteti cererea
    2. Sistemul va transmite documentele incarcate catre
      1. operatorul de retea
        1. prin email
        2. prin fax
      2. consumatorul final
        1. prin email
  6. Platforma va inregistra data trimiterii acestora (D) ca fiind momentul la care s-a facut transmiterea efectiva. Plecand de la aceasta data (D) platforma va transmite catre dvs.:
    1. In ziua D+2zl ora 18:00 - reminder cu privire la existenta confirmarii corectitudinii datelor de catre operatorul de retea
    2. In ziua D+7zl ora 18:00 - reminder cu privire la existenta anexelor corespunzatoare consumatorului pentru care s-a trimis cererea pentru incheierea contractului de distributie

Avand in vedere ca toate emailurile "trimise de consumator" sunt de forma [CUICLIENT]@furnizorenergie.ro, orice raspuns trimis de terte parti la adresa de email "a clientului" va fi redirectionat automat, spre stiinta, acestuia, la adresa lui reala. Platforma noastra asigura acesta procesare automata.

Pretul pentru acest serviciu este de 1 leu + TVA/operatie, numarul maxim de operatii fiind:

  1. Email consumator -> vechiul furnizor (transmite notificarea)
  2. Email consumator -> operatorul de retea (transmite notificarea)
  3. Email consumator -> noul furnizor (transmite notificarea)
  4. Fax consumator -> vechiul furnizor (transmite notificarea)
  5. Fax consumator -> operatorul de retea (transmite notificarea)
  6. Email noul furnizor -> consumator (trimitere numar inregistrare)
  7. Email noul furnizor -> operatorul de retea (trimite cererea pentru distributie)
  8. Email noul furnizor -> consumator (trimite copia cererii pentru distributie)
  9. Fax noul furnizor -> operatorul de retea (trimite copia cerere distributie)
  10. Confirmarea corectitudinii datelor de la operatorul de retea
    • noul furnizor -> opeator de retea (reminder ca nu s-a trimis)
      sau
    • noul furnizor -> consumator (daca s-a primit documentul)
  11. Contractul de distributie
    • noul furnizor -> consumator (daca s-a primit de la operatorul de retea)
      sau
    • noul furnizor -> operatorul de retea (daca nu s-au primit pana la termenul scadent)

Deci, daca toate partile si-ar respecta obligatiile legale costul gestionarii prin intermediul acestei platforme ar fi de 11 lei + TVA pentru orice notificare urmarita pana la finalizarea contractului de distributie.

Bineinteles ca pot exista si situatii suplimentare fata de acest caz, care se vor putea folosi pe masura ce starea evolutiei se schimba. Pentru aceste situatii se va percepe acelasi tarif de 1 leu + TVA / mesaj transmis.
 

Facem mentiunea ca platforma va sigura transmiterea prin fax a documentelor, utilizand

  1. Resursele mail2fax pe care le are firma dvs. - fara alte costuri din partea noastra
    sau
  2. Resursele mail2fax pe care le detine STIRA Electronic SRL - cu un cost de 0,3 lei/pagina de fax transmisa si confirmata ca fiind receptionata

In plus, la finalizarea procesului (dupa incarcarea documentelor contractuale sosite de la distributie), fara alte costuri, veti primi un raport detaliat asupra operatiilor facute in fiecare caz, care sa poata fi folosit oricand in situatia in care ANRE (sau alte autoritati) va solicita evidenta comunicarilor si documentelor in cazul unui consumator procesat prin intermediul platformei.

Costul operatiei este de: 1,00 lei+TVA/mesaj

<< INAPOI LA LISTA DE SERVICII SUPLIMENTARE